SaintLine

APELURI OUTBOUND

APELURI OUTBOUND – REALIZATE DINSPRE COMPANIE SPRE CLIENȚI, PARTENERI ETC.

Serviciile Outbound realizate de un Call Center includ totalitatea activităţilor care presupun utilizarea unor procedee de comunicare interactivă cu clienţii prin intermediul telefonului. Aceste procedee permit vizarea precisă a anumitor clienţi, într-o manieră rapidă şi cu costuri mai reduse decât contactarea directă prin agenţii de vânzări.

APELURI OUTBOUND
APELURI OUTBOUND

Promoţii şi vânzări telefonice personalizate a produselor sau serviciilor companiei, utilizând baze de date şi eşantioane filtrate. Acest tip de serviciu permite gestionarea contactelor cu clienţii actuali sau potenţiali şi identificarea intenţiilor de cumpărare, comunicarea unor informaţii specifice despre ofertele companiei, sprijinirea reţelei comerciale cu informaţii valoroase şi activarea unor noi clienţi.

Permite obţinerea unui flux constant de întâlniri confirmate şi calificate, prin intermediul agendei on-line, gestionată de operatorii call center. Etapele acestui serviciu:

Segmentarea targetului pe diferite criterii;

Proiectarea chestionarului şi redactarea planului de comunicare;

Activarea agendei on-line pentru fiecare agent comercial;

Contactarea telefonică, trimiterea unei eventuale documentaţii şi planificarea întâlnirilor;

Confirmarea întâlnirilor;

Elaborarea unor rapoarte detaliate ale rezultatelor campaniei şi întâlnirilor;

Feed-back din partea agenţilor.

 

Serviciu personalizat pentru companiile care oferă servicii financiare, care presupune rezolvarea pozitivă a problematicii creditului insolvabil, utilizând contactul telefonic filtrat, cu apelarea şi reapelarea în intervalele orare cele mai oportune astfel încât să se obţină recuperarea creditului, menţinând sau recâştigând clientul.

Bazele de date actualizate şi completate periodic sunt necesare pentru desfăşurarea în cele mai bune condiţii a proceselor de vânzare-cumpărare. Acestea permit identificarea potenţialilor clienţi şi observarea comportamentului de cumpărare a acestora, pentru a le face propuneri de afaceri şi oferte în concordanţă cu necesităţile şi exigenţele acestora.

Trebuie oricând să ști dacă angajații tăi respectă misiunea companiei, procedurile de lucru, modalitățile de abordare ale clienților. O afacere crește sau moare în funcție de calitatea serviciilor oferite de angajați. Prin intermediul acestui serviciu te asiguri că angajații tăi sunt cei de care afacerea ta și clienții tăi au nevoie.

Publicitatea pe mail, cunoscută și sub numele de direct mail reprezintă livrarea de materiale publicitare clienților (care anterior au solicitat acest lucru), trimiterea de oferte promoționale, newslettere sau orice altă metodă de corespondență electronică.

COMPLETAȚI FORMULARUL DE MAI JOS PENTRU INFORMAȚII SUPLIMENTARE

    Nume

    E-mail

    Telefon

    Mesaj