APELURI INBOUND
APELURI INBOUND – REALIZATE DE CLIENȚI, PARTENERI SPRE COMPANIE
Serviciile Inbound realizate de un Call Center includ totalitatea activităţilor care presupun gestionarea apelurilor primite de o companie de la clienţii, partenerii de afaceri etc. Aceste activităţi se pot realiza prin activarea unor servicii precum:
- Infoline;
- Hot-line;
- Help Desk;
- Numere verzi;
- Linie de comenzi;
- Interactive Voice Response;
- Secratariat și centrală telefonică.
- Help Desk
- Numărul verde
- Interactive voice response
- Linie de comenzi
- Hotline
- Infoline
Serviciu de asistenţă tehnică presupune rezolvarea problemelor uzuale, în utilizarea zilnică a diferitelor echipamente sau aplicaţii software sau tratează apelurile mai complexe, care presupun cunoştinţe de specialitate în diferite domenii: informatică, mecanică, networking, etc.
Apelul spre un număr verde este gratuit 24/24, oferind clienţilor posibilitatea de a-şi exprima opiniile, de a solicita informaţii despre firmă, produse etc sau chiar de a comanda telefonic anumite produse.
Presupune activarea unui răspuns automat pe mai multe nivele, ce asigură clienţilor accesul direct la serviciul de care au nevoie.
Permite preluarea comenzilor prin intermediul telefonului.
Linie telefonică activă 24/24 pentru a semnala diferite situaţii, probleme, urgenţe.
Linie telefonică dedicată oferirii de informații specifice.